مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:312023-02-24اجتماعي

مسؤولان «دهیچ» را دریابند/ تخلیه تدریجی  روستا بدلیل کمبود امکانات


  این روستا در ارتفاع 1700متری از سطح آبهای آزاد با مسیری بسیار صعب العبور و بشدت ناایمن، جاده ای بدون حفاظ و شانه خاکی در ارتفاعات، بدون تابلوهای راهنمایی و رانندگی و در اغلب طول مسیر در معرض ریزش کوه و پرتگاههای هولناکی است که به کرات شاهد واژگون شدن خودروهای سنگین و سبک شده است.

  مردم منطقه چهارده روستا  با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که دیرزمانی است که با آن دست و پنجه نرم می کنند.

مشکل شبکه برق برق منطقه چهارده روستا از اوایل دهه 80 با تیرک های انتقال چوبی مورد بهره برداری قرار گرفته و پس از گذشت سالها با شرایط جوی نامساعد بعلت سقوط تیرهای برق، ساعتها قطع میشود و یا دچار نوسانات شدید است.

  هرچند تلاش بی وقفه  پرسنل اداره اتفاقات برق سندرک در شرایط سخت آب و هوایی بر مردم منطقه پوشیده نیست اما سرعت بخشی به ترمیم و توسعه برق پایدار و ایمن مورد تقاضای مردم منطقه است.

    حسین کمالی عضو شورای اسلامی روستای دهیچ در این باره به خبرنگار فارس گفت:  تیربرق های بتنی برای تعویض پایه های چوبی وارد منطقه شده و پای گردنه اول جاده دهیچ تخلیه شده است و معلوم نیست تاکی و چه وقت به روستا منتقل بشوند! معضل کپر نشینی و نداشتن برق  عضو شورای اسلامی روستای دهیچ می گوید چند خانوار که به شغل دامداری در کوههای صعب العبور اطراف دهیچ زندگی میکردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان «دهیچ» را دریابند/ تخلیه تدریجی  روستا بدلیل کمبود امکانات

مسؤولان «دهیچ» را دریابند/ تخلیه تدریجی  روستا بدلیل کمبود امکانات